Pokaz slajdów

sobota, 5 września 2015

Powitanie

Witam wszystkich i każdego z osobna.
Niniejszy blog będzie poświęcony mojej pasji, którą jest RĘKODZIEŁO.
Już w podstawówce zaplatalam bransoletki makramki, zwane bransoletkami przyjaźni. I ruszyła maszyna ;-)  Przewinęło się rysowanie, robienie bombek i inne cudeńka ;-)  W końcu odkryłam bransoletki z koralików. Sznury szydelkowo-koralikowe mnie pochłonęły... Szukałam coraz więcej informacji na ten temat, uczyłam się przeróżnych technik. Nadal szukam i staram się pogłębiać swoją wiedzę oraz umiejętności. Założyłam bloga na facebooku w nadziei, ze może komuś spodobają się moje prace. Umieszczam tam wszystkie swoje poczynania z rękodziełem. 
Korzystałam ze wzorów koralikowych znalezionych w internecie. Pinterest jest skarbnicą rękodzielniczą ;-) lecz ostatnio poczułam niedosyt... Chciałam stworzyć swój własny wzór, a właściwie swoje wzory (jeden to mało ;-) ). 
Mam nadzieję, że nikt go wcześniej nie udostępnił (nie stworzył). Zaręczam, że sama nad nim siedziałam. Podobieństwo może być przypadkowe. Sami zerknijcie ;-) 

Myślę, że starczy jak na pierwszy wpis ;-)  



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz