Pokaz slajdów

środa, 18 maja 2016

Krosno - projekty autorskie

Witam serdecznie.
Zdradzić Wam sekret?? Chcecie?? Nie? I tak Wam napiszę :P
Niedługo zmieni się wygląd mojego bloga :)
Zostałam wylosowana w konkursie Kreatywnego Kufra. Szczegóły znajdziecie w linku :)

No ale nie o tym miałam pisać.
Przedstawiam Wam moje projekty autorskie. Wzory powstały na programie Bead Tool 4. Możecie go sobie ściągnąć. Jedna uwaga- żeby zapisać projekt należy kupić pełna wersję (kosztuje ok 50$ USD).
Polecam ten program. Ma możliwość zrobienia wzoru z dowolnego obrazka i bogatą paletę kolorów, które są odzwierciedleniem prawdziwych odcieni. Można na nim także wybrać na jakich koralikach się pracuje (Miyuki, Toho, Preciosa, Pony) oraz czy wzór ma być ściegiem peyote (pojedynczy, podwójny, potrójny itd) czy na RAW, square, brick. Sporo tego jest :)

Tak prezentują się moje skarby :)




Dajcie znać czy tego typu bransoletki Wam się podobają :)
Może chcielibyście, żebym zrobiła dział z moimi wzorami?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach lub na moim fp. :)
Pozdrawiam!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz