Pokaz slajdów

wtorek, 24 maja 2016

Słoneczniki na krośnie

Witam :)
Trochę chyba się rozpędziłam z kwiecistymi motywami na bransoletkach ;)
Powstała kolejna, a jeszcze jedna już jest przyszykowana do koralikowania.

Tym razem przedstawiam Wam słoneczniki.
Kojarzą mi się ze słońcem i wakacjami.
W trakcie pracy wyjechałam żółte koraliki co do jednego. Na szczęście przyszła dziś do mnie skromna paczuszka :) Tak, tak, nagroda od Pasart.pl :D ( Moje cyklameny zostały wyróżnione!!! <3 )

A teraz już zostawiam Was ze zdjęciami słonecznych kwiatów :)






Wzór możecie znaleźć na http://friendship-bracelets.net/alpha_pattern.php?id=56878

Aaa!! Jeszcze chciałam Wam podziękować!
Fanpage Kram Pauli osiągnął już 800 polubień!! To Wasza zasługa :* BAAARDZO DZIĘKUJĘ!!
Dajecie mi kopa do dalszej pracy :D

2 komentarze :

  1. Przepiękna :) Muszę się w końcu moim krosnem zająć, ale czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu się ten czas znajdzie :-)
      Dzięki za komentarz :-D

      Usuń