Pokaz slajdów

środa, 17 lutego 2016

Wyzanie Szuflady - JEZIORO ŁABĘDZIE

Dawno nie brałam udziału w zadnym wyzwaniu. Chyba poniesione porażki mnie zniechęciły ;)
Nie poddaję się i będę nadal próbować!
Dlatego dziś zaprezentuję Wam moją nową pracę. Wzór znalazłam na stronie Beads Magic. Oryginalna nazwa wzoru to Egypt. Troszkę go jednak przerobiłam, bo chciałam uzyskać efekt koronki. Zwiększyłam ilość koralików w odstępach i wyszło całkiem fajnie :)
Naszyjnik, który postanowiłam nazwać "Czarny Łabędź".
Jest delikatny ale bardzo wyrazisty. Dość już pisania. Prezentuję Wam moją pracę...








Na koniec zamieszczam jeszcze grafikę wyzwania, a pod spodem znajdziecie link :)



PS. Dziękuję Ci Justynko za namiary na mega stronki :*

1 komentarz :

  1. Przepiękny! Właśnie przymierzam się do rozpoczęcia przygody z koralikami i krosnem, Twoje prace są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń