Pokaz slajdów

sobota, 29 kwietnia 2017

Liście i robale ;)

Hej hej. Dużo się dzieje, więc wpis na szybko.
Ostatnio zazieleniło się w Kramie. Wszędzie pojawiały się liście, palmy i... robal.
Dużym wyzwaniem był grzebyk. Dokładniej wykończenie go, w szczególności przy ząbkach ;)
Grzebień, opaska oraz pierścionek to moje własne pomysły. Kolczyki ważki zrobiłam na podstawie tutorialu autorstwa Cara Landry, a liście palmowe na podstawie tutorialu Diane Fitzgerald :)

Pod zdjęciami znajdziecie link do filmu, który jest zapowiedzią oryginalnej ślubnej sesji, w której brały udział moje biżutki :) Już nie mogę się doczekać zdjęć!
Buźka!! 









9 komentarzy :

  1. Piękny, bardzo oryginalny komplecik :) Czekam na całą sesję, ciekawi mnie, jak się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten kolor. Zieleń, szczególnie ciemna butelkowa jest mega! Bardzo precyzyjne wykonanie, lubię widzieć, że ktoś wkłada serce żeby wyszło dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, absolutnie cudowny zestaw, uwielbiam takie zestawienie zieleni, a opaska jest po prostu przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję za przemiłe komentarze <3 Jesteście wspaniali!! Mega motywacja dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzebyk i opaska są cudne, powiedziałabym, że majowe :) Robal nie ma sobie równych, a tam wszystko świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje serce skradły grzebyk i kolczyki ( te pierwsze ) . Są cudne :) Ten zielony taki wesoły :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne pracę:) opaska najbardziej mi się spodobala
    😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń