Pokaz slajdów

środa, 23 września 2015

WYZWANIE SZUFLADY -ZEBRA-

Pokusiłam się na kolejne wyzwanie Szuflady. Tym razem motywem przewodnim jest
ZEBRA.
Link do wyzwanie znajdziecie poniżej:


Trochę to trwało zanim wpadłam na pomysł jak wyróżnić sznur szydełkowo-koralikowy.
Powstała bransoletka o zmiennym obwodzie.
Próbowałam już swoich sił w rozszerzaniu i zwężaniu sznura ale nie wychodziło mi to najlepiej...
Korzystałam wtedy z instrukcji zamieszczonej w magazynie Beading (polecam!).
Jednak nie przypadł mi ten sposób do gustu, ponieważ skoki pomiędzy średnicami była za bardzo widoczne.
Szukałam, grzebałam i trafiłam na zagraniczny podręcznik. To było TO!

Dziergając bransoletkę zastanawiałam się jak ją nazwę, bo przecież nie wiadomo czy zebra jest biała w czarne pasy, czy też odwrotnie ;-)
Te właśnie pasy kojarzą mi się z równowagą. Yin i Yang. Tak więc wygląda na to, że każdy z nas ma w sobie coś z zebry :-P Kto by pomyślał? ;-)

Przedstawiam projekt autorski

STATYCZNA ZEBRA






6 komentarzy :

  1. Trzeba przyznać, że pasy na Twojej bransoletce prezentują się przepięknie! Doskonale zachowana równowaga;D Bardzo dziękuję też za udział w wyzwaniu;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I pięknie wyszło to rozszerzenie. Dziękuję za udział. W wyzwaniu Szuflady :-).

    OdpowiedzUsuń