Pokaz slajdów

poniedziałek, 19 lutego 2018

Heart Hills - Preciosa Hill w natarciu ;)

Cześć :)
Po raz kolejny Preciosa Ornela wylosowała mnie do swojego koralikowego wyzwania. Tym razem są to koraliki Hill. Otrzymałam kilka opakowań w nieziemskich kolorach!! Od odcieni marmuru po benzyniaki (LOVE!).
Pierwszą moją propozycją jest bransoletka utkana na krośnie. Łatwo nie było ale się udało :) Koraliki hill pięknie kręcą się na osnowie :)
Druga propozycja to zawieszka- serduszko. Wykonałam je haftem tzw chaotycznym :) Tym razem koraliki hill ewidentnie wyróżniają się na tle całości pracy :)
Lecę kombinować kolejne koralikowe cudeńka :D Was zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania :)
Miłego dnia! :*






4 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie się szalenie podobają te benzynowe ;-)

      Usuń
  2. Krosno super, ale serduszko obłędne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mnie też bardziej podoba się serducho :)

      Usuń