Pokaz slajdów

środa, 31 sierpnia 2016

Pierwsze starcie z haftem koralikowym ;)

Hej hej :)
Ominęłam kilka rękodzieł i przeszłam do dzisiejszego wyczynu.

Szyłam i prułam, prułam i szyłam. Wyszło jak wyszło. Średnio ;) Taki pierwszy raz z haftem.
Technika fajna i wymaga dużej wprawy :) Czy będę coś jeszcze w niej robić? Pewnie tak ale nie jestem pewna czy teraz, zaraz :P
Nadal kocham krosno i sznury :D
Kabosznony z wilkiem leżą u mnie już chyba rok, więc w końcu jeden z nich się doczekał oprawy :P

UWAGA! Należy uważać przy oglądaniu zdjęć, bo można nabawić się jaskry od tych krzywizn ;)
Trzymajcie za mnie kciuki, żeby następny raz był ładniejszy :D:D







8 komentarzy :

  1. Mi się bardzo podoba :-) rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda, bardzo schludnie i równo jak na pierwszy raz. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to mówiłam, więc się powtórzę - naprawdę jest świetnie jak na pierwszy raz i nie ma się czego wstydzić, tylko trzeba ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba wybrana przez Ciebie kolorystyka, ładnie podbija wilka i go nie dominuje. Cała kompozycja jest bardzo udana, co do ściegów - nie od razu Rzym zbudowano ;) a że widać u Ciebie zapał do pracy, to wkrótce będziesz szyć równo i to z zamkniętymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuje! :-D Złapałam właśnie wiatr w skrzydła ;-)

      Usuń